Treningstider (foreløpig for sesong 2019-2020)


Obs!
Våre treningstider gjelder for sesongen 2019 – 2020. Oppsettet er foreløpig og endringer kan forekomme.

.

Skulehallen

Mandag

Tid Gruppe
16:45 – 17:30 3 åringer m/ foreldre
17:30 – 18:15 1-2 klasse turn
18:30 – 19:15 3-4 klasse turn
19:15 – 20:15 Damene
.
.

.

Onsdag

Tid Gruppe
16:30 – 17:15 2 åringer m/ foreldre
17:15 – 18:00 4 åringer
18:00 – 18:45 5 åringer

.

Torsdag

Tid Gruppe
16:00 – 17:00 Cheerleading 3-6 kl
17:00 – 18:00 Cheerleading 7 kl +
18:00 – 19:30 13+ turn

.

Idrettshallen

Mandag

Tid Gruppe
10:15 – 11:15 Gla`trimmen
16:30 – 17:15 1-2 klasse trampett
17:00 – 18:00 5-7 klasse turn
17:15 – 18:15 3-4 klasse trampett
18:15 – 19:45 5-7 klasse trampett
18:15 – 19:45 13+ trampett

.

Onsdag

Tid Gruppe
18:00 – 19:00 Stram opp
19:00 – 20:00 Kvinnelige veteraner

.

.

Hva skjer på treningene?

2 ÅR og 3 ÅR MED FORELDRE:
Sangleiker, frilek og enkel turn der foreldra hjelper.

4 ÅR OG 5 ÅR:
Sangleiker, frilek og ta i bruk turnens utstyr for både læring og moro.

1.-4.TRINN:
Timen vil bestå av grunnleggende matteturn, RG-momenter, dans og akrobatikk, samt lek

5- 7.TRINN:
Me vil ha frisk oppvarming, læra ulike danser og driva med turn og akrobatikk. Dei som vil kan få vera med på konkurranser, ulike turntreff og Barnas turnfestival.

TRAMPETT:

  • 1 – 4 klasse: Idrettens grunnstige,samt BBB-prinsippet(bra-bedre-best).
  • 5 – 8 klasse: Idrettens grunnstige 2, samt salto-konseptet. Turntreff i februar for dei minste og i november for dei største. Barnas turnfestival i mai/juni.
  • 13+ Turn: Timen vil ha variert innhold, bl.a oppvarmingsøvelser, teamwork, styrketrening, akrobatikk og turn. Vi skal ha det kjekt ilag og kommer til å reise på eit eller fleire stevner/arrangement.

Gym X Stram opp:
Kondisjon- og styrketrening for heile kroppen, med fokus på mage, rumpe og lår. Bruk av strikker, matte og vekter som hjelpemidler.

DAME-TURN / KVINNELIGE VETERANER:
Trening, moro og sosialt. Vi reiser på ulike stevner. Det stilles ingen krav for å være med. Kom som du er

GLA`TRIMMEN:
Enkle øvingar med styrke og uthald. Lett og sveitt. For meir info ring Sissel 94834402.

.